Skip directly to content

"I'm gon' give you directions, you better read the signs..."

elsabeth99's picture
on July 8, 2007 - 8:10pm

The longest survey you'll ever fill out! (not hardly, but that's ok)
Do the world a favor: fill it out and post it for all your friends....

Single or taken:
Single

Happy about that?
Single is ok...I'll be single for the rest of my life, so it's ok

Siblings:
3 sisters, two brothers

Eye color:
Blue-ish green

height:
5'6

What are you wearing right now:
PJ pants and a tank top

Best place to go for a date:
Game night...board games that is, with a huge group of friends

-----------------------------------------------------------

FAVORITE

Kind of pants:
Jeans

Number:
don't have one

Animal:
Panther

Drink(non alcoholic):
MT Dew, regular or Livewire or Code Red

Sport:
Watch=Football, play=Volleyball/basketball

Month:
don't care

Juice:
Apple

Favorite cartoon character:
Kathy

---------------------------------------------------------------

Have You Ever. . .

Given anyone a bath:
Yes

Bungee Jumped?:
No, but I would if I had the chance

Eaten a dog?
Sick!

Broken a bone?:
No

Played truth or dare?:
Yes, who hasn't?

Been in a hot tub?:
Yes

Swam in the ocean?:
Yes, both east and west coast

Fallen asleep in school?:
Yes, LOL

Ran away?:
Yeah, I did

Broken someone's heart?:
Nope

Cried when someone died?:
Yes

Cried in school?
Yes...

Fell off your chair?
Yes

Sat by the phone all night waiting for someone to call?
No

Saved AIM conversations?:
Yes, HAHA

Made out with JUST a friend?:
No

used someone?:
Yes

---------------------------------------------------------------

What is

Your good luck charm?
None, I'm nothing but bad luck...especially with cars and guys

New fav. song?
Comeback - Kelly Rowland

Last thing you ate?:
a bowl of Cinnamon Life cereal

What kind of shampoo/conditioner do you use?:
Black Raspberry Vanilla from bath and body works

Ever Had. . .

Chicken pox:
twice

Broken nose:
close

----------------------------------------------------------------

Do You

Believe in long distant relationships?
No, relationships in general are overrated

Like school?
No, although I'm not BAD at it

Who was the last person to call you?
Um...my dad

Who was the last person you slow danced with?
Psh, I don't remember, that was too long ago

Who makes you smile the most?
Friends...and people who are witty enough to keep up with me

Who knows you the BEST??
Nobody but me...

--------------------------------------------------------------------------------

Do you like filling these out:
I usually only do it when I'm bored

Do you like yourself:
Not particularly

Do you get along with your family?
About half I'd say...on a good day HAHA

-----------------------------------------------------------------------------

Are You

Obsessive Compulsive?:
About a lot of things, yes, but some things I'm not (like my room, HAHA)

Suicidal?:
I have been, but not right now

ADD/ADHD?
Could be, who knows...

---------------------------------------------------------------------------

Random Questions:

Where do you want to get married?
Marraige is overrated

Good driver?:
I am a very SAFE driver...but safe does not always mean GOOD, haha

Good Singer?:
Other people say I am, but I can't stand the sound of my voice...I think it's too masculine sounding

Have a lava lamp?
No, never wanted one either

How many remote controls are in your house?
Well, there's three for the TV/Stereo/CD/DVD Player...then there's one for my heater...and then a bunch that I don't use, HAHA

What did you last dream about?
Don't remember

Chocolate or Vanilla?
Vanilla with chocolate syrup (if it's ice cream)...if not, then french vanilla bean

Skiing or Boarding?
Neither

Summer or winter?
summer

Silver or Gold?
silver

Diamond or pearl?
Alexandrite or Amethyst

Pepsi or Coke?
MT DEW

Coffee or sweet tea?
Neither

Phone or in person?
Either, although no one calls me

Today did you:

1. Talk to someone you liked?:
*shrugs* I generally like everybody until they piss me off, so yeah, I guess I did

(#2 went bu-bye)

3. Fly?
No

(#4, 5, 6, 7, and 8 went to go find #2)

9. Miss someone?
Yes

-----------------------------------------------------------------------------

Last person who

10. Slept in your bed?
Me

11. Saw/heard you cry?
Probably Court...I'm a boob when certain TV shows come on

12. Made you cry?
LIke I said, the TV...like Extreme Home Makeover, that show makes me bawl...I blame it on my dad, he's the same way

13. Went to the movies with?
My Court Fanort (seester)

15. Said "I Love You" to you?
Mom

16. Ever been in a fight with your pet?
Uh, don't have any pets

18. Been to Mexico?:
No

19. Been to Canada?
Nope....but if Hillary Clinton wins president, I'm moving there, HA

20. Been to Europe?
No, but I want to SOOOOOOOOOOOO bad
_________________________________________

Random. . .
21. Do you have a crush on someone right now?
Nope

22.What book are you reading?
I just finished it this morning actually...it's called 'The Unfortunate Miss Fortunes'

23.Whats the best feeling in the world?
Making someone proud

24. Future KIDS names?
Madisen, Remmington (but I'm not having kids, so yeah...)

25. Do you sleep with a stuffed animal?
No

27. Favorite sports to watch?
Football, Basketball

29. Piercing/Tattoo?
Yes, and yes

30. What are you most scared of right now?
Failing at school...

32. Do you have a job?
Yes, and I hate it

33. Have you ever liked someone you didn't have a chance with?
Of course

34. Are you lonely right now?
Lonely emotionally, but Court's on the other room, so I'm not lonely physically

38. Song that's stuck in your head right now?
'Like This' - Kelly Rowland

39. Have you ever played strip poker?
HAHA, yes

(#40 ran away)

41.{how many times have you dreamed about food?}
Um, don't remember any times in particular

42. Have you ever been on radio/TV?
Yes, HAHA

43. Have you ever been in a "mosh-pit"?
No
___________________________________________

Random

What color is your underwear right now?
Purple

What's the first things you notice about the opposite sex?
I look for a wicked sense of humor, but I usually notice eyes and smile first

Your Favorite Food?
Tuna fish sandwiches (BTW, this changes like every two seconds, HAHA...like now that I'm thinking about it, I'd change my answer to Cap'n Crunch Berry cereal)

Are you too shy to ask someone out?
No, I have no shame

Dogs or cats?
Neither

Favorite Flower?
Orchids

Do you like to travel by plane as opposed to car?
I like both

How many pillows do you sleep with?
It looks like one, but it's really two pillows stuffed into one pillow case

[]